NightBird.cz
Úvod
Řešení
Řešení Web Microsite Design
3D Grafika
3D Galerie Grafika Vizualizace Game Design
Reference Skills Ceník UE4 Kontakt

Od idei na obrázku až po finální herní model použitelný v herních enginech.

KROK PO KROKU
K MODELU


Předloha


Pro reálné předměty je ideální fotka, pro něco smyšleného zase skica.


Hi-poly model


Tvorba detailního modelu bez ohledu na složitost.


UV mapa


Tvorba UV mapy je dležitá i pro pozdější zjednodušování modelu a LODování.


Textura


Texturá dělá model modelem, tvorba realistyckých materiálů.


Low-poly model


Zjednodušený model pro použití v herních enginech.


Sečteno a podtrženo, za jedním modelem jsou hodiny, dny, týdny a někdy i měsíce práce. Záleží samozřejmě na složitosti daného modelu. To se projevuje i na ceně práce. Kvalitní model si žádá čas, ale výsledek vždy stojí za to.

UKÁZKY POSTUPU
SCREENSHOTS

předloha m4a1 předloha m4a1 předloha m4a1

MÁM VAŠI POZORNOST
NAPIŠTE MI...



TĚŠILO MĚ A VĚŘÍM, ŽE SE
BRZY SETKÁME